Hâlâ acıyor gözlerinin yaktığı yerler
Bestesi Şerif İçli'ye, güftesi Mustafa Nâfiz Irmak'a ait olan, uşşak makâmı, türk aksağı usûlündeki şarkı.
Klasik Türk müziği eserlerimiz (şarkıları, saz eserleri ve türküleri) ile ilgili ayrıntılı bilgiler, sözleri, düzenlenmiş notaları, öyküleri ve video yorumları.
Bestesi Şerif İçli'ye, güftesi Mustafa Nâfiz Irmak'a ait olan, uşşak makâmı, türk aksağı usûlündeki şarkı.
Orta Anadolu yoresine ait, derleyeni ve notaya alanları Emin Aldemir ve Behçet Bostan olan türkü.
Bestesi ve güftesi Leylâ Saz'a ait olan, sultânîyegâh makâmı, ağır aksak usûlündeki şarkı.
Bestesi Mısırlı İbrâhim Efendi'ye ait olan, acem aşîrân makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâisi.
Bestesi ve güftesi Ahmet Râsim'e ait olan, muhayyer makâmı, aksak usûlündeki şarkı.
Bestesi Bimen Şen'e ait olan, zâvîl makâmı, türk aksağı usûlündeki şarkı.
Bestesi Haydar Tatlıyay'a, güftesi İbrâhim Bey'e ait olan, hicâz makâmı, sengin semâî usûlündeki şarkı.
Bestesi ve güftesi Zeki Müren'e ait olan, nihâvend makâmı, semâî usûlündeki şarkı.
Bestesi Rahmi Bey'e, güftesi Nedîm'e ait olan, hüseynî makâmı, curcuna usûlündeki şarkı.
Bestesi Fehmi Tokay'a ait olan, beyâtî makâmı, yürük semâî usûlündeki şarkı.
Bestesi Sâdettin Kaynak'a, güftesi Vecdi Bingöl'e ait olan, hicâz makâmı, sofyan usûlündeki şarkı.
Bestesi Kemâl Niyâzi Seyhun'a, güftesi Yahyâ Kemâl Beyatlı'ya ait olan, rast makâmı, sofyan usûlündeki şarkı (Fantezi şarkı).
Bestesi Sâdi Hoşses'e, güftesi Cevdet Baybora'ya ait olan, nikrîz makâmı, aksak usûlündeki şarkı.
Bestesi ve güftesi Zeki Müren'e ait olan, nihâvend makâmı, curcuna usûlündeki şarkı.
Bestesi Şekip Ayhan Özışık'a, güftesi Bekir Bahar'a ait olan, rast makâmı, düyek usûlündeki şarkı.