
Eserin Künyesi
Bestecisi: Hacı Fâik Bey
Güfte şâiri: Râsih Bey
Makâmı: Hüseynî makâmı
Usûlü: Sengin semâî usûlü
Formu: Şarkı formu
Sözleri
Ağlama ey âşık-ı mihnetzede gel yanıma
Dökme gözyaşını bakıp dîde-i giryânıma
Mübtelâmı cevre lâyık görmeyim ben şânıma
Yakmayım uşşâkı tövbe âteş-i sûzânıma
Cumhuriyet Türkçesi Karşılığı
Ey dertlerden mahvolmuş âşık!
Ağlama, gel yanıma.
Ağlayan gözlerime bakıp sen de gözyaşı dökme.
Tutkunuma eziyet etmeyi şanıma lâyık görmem.
Âşıkları, aşkımın kavurucu ateşiyle yakmayı, tövbe, istemem.


