Kemençeci Nikolâki’nin Mâhur Saz Semâîsi
Bestesi Kemençeci Nikolâki'ye ait olan, mâhur makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Klasik Türk müziği eserlerimiz (şarkıları, saz eserleri ve türküleri) ile ilgili ayrıntılı bilgiler, sözleri, düzenlenmiş notaları, öyküleri ve video yorumları.
Bestesi Kemençeci Nikolâki'ye ait olan, mâhur makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, muhammes usûlündeki peşrev.
Bestesi Mehmet Reşat Aysu'ya ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, aksak semaî ve semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Eserin künyesi Bestecisi: Kemânî Tatyos EfendiMakamı: Kürdîli hicazkâr makâmıUsûlü: Aksak semâî usûlüFormu: Saz semâîsi formu Video yorumları https://www.youtube.com/watch?v=-5BP5OQGTf8 Notası
Bestesi Göksel Baktagir'e ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, aksak semaî ve semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Bestesi Kemânî Tatyos Efendi'ye ait olan, karcığar makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Kemânî Tatyos Efendi'ye ait olan, karcığar makâmı, çifte düyek usûlündeki peşrev.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, isfahân makâmı, devr-i kebîr usûlündeki peşrev.
Bestesi Ûdî Nevres Bey'e ait olan, hüzzâm makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Göksel Baktagir'e ait olan, hüzzâm makâmı, aksak semaî ve semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, hüseynî makâmı, sofyan usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Lâvtacı Andon'a ait olan, hüseynî makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Lâvtacı Andon'a ait olan, hüseynî makâmı, muhammes usûlündeki peşrev.
Bestesi Kemânî Tatyos Efendi'ye ait olan, hüseynî makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Cinuçen Tanrıkorur'a ait olan, hüseynî makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.