Mehmet Reşat Aysu’nun muhayyer kürdî saz semâîsi
Bestesi Mehmet Reşat Aysu'ya ait olan, muhayyer kürdî makamı, aksak semaî, semaî ve sofyan usûllerindeki saz semâîsi.
Sitemde bulunan Türk sanat müziği saz eserleri, saz semâîleri ve peşrevler; bestekârı, makamı usûlü, düzenlenmiş notaları ve video yorumlarıyla birlikte.
Bestesi Mehmet Reşat Aysu'ya ait olan, muhayyer kürdî makamı, aksak semaî, semaî ve sofyan usûllerindeki saz semâîsi.
Bestesi Kemençeci Nikolâki'ye ait olan, müstear makâmı, muhammes usûlündeki peşrev.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, muhayyer makâmı, aksak semaî ve yürük semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, muhayyer makâmı, devr-i kebîr usûlündeki peşrev.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, mâhur makâmı, muhammes usûlündeki peşrev.
Bestesi Refik Talât Alpman'a ait olan, mâhur makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Kemençeci Nikolâki'ye ait olan, mâhur makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, muhammes usûlündeki peşrev.
Bestesi Mehmet Reşat Aysu'ya ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, aksak semaî ve semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Eserin künyesi Bestecisi: Kemânî Tatyos EfendiMakamı: Kürdîli hicazkâr makâmıUsûlü: Aksak semâî usûlüFormu: Saz semâîsi formu Video yorumları https://www.youtube.com/watch?v=-5BP5OQGTf8 Notası
Bestesi Göksel Baktagir'e ait olan, kürdîli hicazkâr makâmı, aksak semaî ve semaî usûllerindeki saz semâîsi.
Bestesi Kemânî Tatyos Efendi'ye ait olan, karcığar makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.
Bestesi Kemânî Tatyos Efendi'ye ait olan, karcığar makâmı, çifte düyek usûlündeki peşrev.
Bestesi Tanbûrî Cemil Bey'e ait olan, isfahân makâmı, devr-i kebîr usûlündeki peşrev.
Bestesi Ûdî Nevres Bey'e ait olan, hüzzâm makâmı, aksak semâî usûlündeki saz semâîsi.